Chilla med kvällsfilm

Jag tog en promenix med Amanda och sa adjö till henne när hon tog bussen till Onsala. Vi snackade om lite allt möjligt. Fast typ, mest om hur bitter jag är över det här med The Horrors och London. Heh. Glömma var det jag skulle göra. Det verkar som att jag är inget vidare på det.

Jag skall ta tipset jag fick från en av mina vänner och ta och se på film. Paranoid Park för att vara exakt. Den var nämligen en av dom filmerna som visades på filmfestivalen och min kompis (jag trooor det var Zabina, men mitt minne är svagt) sa att bl.a. den filmen var jättebra. Sen kanske jag skall ta och se Juno också. Och antagligen tröstäta lite. Och äta sallad.

Jag längtar tills imorgon. Jag behöver träffa Jennika och prata av mig!

Glömde skriva det förut. Jag älskar att Rebecca fylle-ringer mig. Det är så kul! Hon kalla mig "brors" i telefon. Det var nytt^^


Manic Street Preachers - Autumnsong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback