Carolina Gynning

Här kommer mammas åsikt om Carolina Gynning; "Hon försöker bara hålla en image... de e värdelöst. Vilken utbildning har hon, igentligen?". Det var ungefär vad mamma sa. Okej, saken är den är att de orden kommer från fel mun. Liksom mamma själv har askass utbildning. Suck.
Mamma har vart här hela dagen och städat knäppt mycket. Jag har huvudvärk nu. Jag brukar få huvudvärk när jag träffar mamma... Hon har tvingat mig att hjälpa till och städa här och där för "annars får du inte ditt studiebidrag!". Tack mor. Snällt. Hot är alltid trevliga. Ja, jag är sarkastisk.
Två personer har ringt om katten idag. Liiiite sent. Heh.
Jag är så trött nu så jag orkar inte läsa. Får göra det senare. Nu ska jag typ, sova. Om mamma någonsin slutar babbla det vill säga.

Längtar tills jag skall iväg till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback