BANG!

Jag har nyss lyckats med att smälla ca 50 tomma CD-skivor i marken. Jag trooor att två av dem gick sönder. Fan också. Dessutom åkte min plattång i marken med en hög smäll också. Lyckat Caroline, lyckat!

Aja, var nyss ute på promenad med Solberg också, vi snackade om allt mellan himmel och jord, typ.
Innan dess sov jag nån timme efter att jag kom hem från skolan och innan det så var jag i skolan, fick Februarilov (ÄNTLIGEN!) och köpte cigg och sa hejdå till
Johanna på Valand.
Vi har lov, vi har lov!
*lyckodans* (TELPINO! Jag tror att endast Johanna och vår Retorikgrupp på ISGY vet vad jag menar här...) Seriöst, både jag och Joh har spenderat mestadels av dagen med lyckodansade i skolan just pga detta.

Livet känns på nått sätt underbart trots det faktum att jag faktiskt fortfarande har huvudvärk + feber från och till (det har hållit på så sedan tisdag). Måste plugga matte över lovet. Fatta att 14 PERS ur min klass just nu har IG-varning på matten. Illa. Jag är en av dem. Hehe.

Skall senare antagligen träffa Amanda och Solberg och leka. Får se vad vi gör.

BTW: Jag har bestämt mig för att börja använda den här bloggen igen eftersom Metrobloggen inte direkt gjorde mig någon nytta... Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback