Återkommande mardröm

Jag vaknade mitt i natten igen, pga ännu en återkommande mardröm.
I den här var jag jagad av en gammal man som skulle mörda mig. Och massa tekniska prylar var läskiga emot mig.
Jag har drömt det här förut, det vet jag. Jag drömde att datorn slogs på utan anledning och börja visa mig en video med gubben som tydligen var min granne som skulle komma och mörda mig ett speciellt datum.
När ja stängde av den slogs den på igen och dessutom börja min TV visa samma video som sa att han skulle mörda mig. När jag gick ut ur min säng och öppnade min dörr visade det sig att gubben stod bakom den så jag slog in dörren i honom av misstag. När jag skulle springa runt honom så tog han tag i mig och jag minns att jag kände hans tänder bita i min hand (Hannibal, maybe?) och skrek och därefter vaknade jag.

Fy fan
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback