20 Februari

Jag vaknade imorse med den konstigaste starka smärtan på ett ställe i höger sida av magen. SJUKT var det. Det kändes som att något stuckit en kniv i magen på mig. Seriöst jag haltade ner för trappan och ringde pappa och han sa till mig att äta något och sen ringa honom om 30 minuter. Efter typ 20 minuter gick smärtan över, som tur var. Så jag ringde pappa och berättade och han sa att han annars skulle vart orolig för att jag skulle vara tvungen att operera bort blindtarmen. Eftersom jag redan opererat magen tidigare var jag också rätt för det.
Nu ser jag på Greys Anatomy (och längtar tills den nya delen sänds ikväll) och har extremt ont i ryggen. Förut hade jag feber och huvudvärk (kanske fortfarande har det). Har under dagen snackat med Anne och med Louisa bl.a. Jag har fått höra att jag är "so sweet" och att flertal människor oroar sig för mig. Treeevligt.
Nu kom pappa hem.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback