You can't get enough

Mamma fortsätter att göra mig besviken. Små saker numera, förstås. Hon röker nowadays, men döljer det för oss. Jätteirriterande att allt som hon gör fel gör mig upprörd. Men jag är van, obviously. Tyvärr.
På bilden till vänster ser ni Joy Divisions sångare Ian Curtis sitta och se djup ut samt någolunda sårad och konfunderad. Konfunderad är jag nu. Sitter och lyssnar på Joy Division (av någon anledning gör Joy Divisions musik mig glad, mycket glad) just nu och konfunderar över mitt syfte till projektarbetet. Isch, det går åt helvete lite. Orka detta. Har nyss checkat in online för övermorgons Londonresa. LOVELY. Jag läääängtar och tiden går alldeles för sakta just nu. Seriöst. Jag behöver en fjärrkontroll för tiden. Det vore den bästa saken någonsin att ha. Yes yes yes.
Kom precis på att jag kanske bör försöka öva gitarrläxa. Men isccch. Det går inte så bra med tanke på att min sista lektion var två veckor sen och det var typ sist då som jag övade. Orka detta.
Projektplanen går lite åt helvete. Får väl försöka göra klart den imorgon. Känns som Bobo stressar mig med det just nu vilket är NOT GOOD.
Jag är trött men försöker verkligen medan jag lyssnar sönder hela mitt musikbibliotek på iTunes (1119 spår just nu).

- Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback