Stay very still

December månad är här. Har nyss pratat med morfar och önskat honom massa grattis på 87-årsdagen. Ojojoj. Just nu ser jag på Twilight-filmen, den är hittills jättebra. Har fotfarande extrem huvudvärk som vägrar försvinna (alltså migrän) och funderar över när det är dags för mig att skaffa en tid hos en läkare och se om dem kan fixa min migrän innan jag dör pga detta ont i huvudet:andet. Ischhh.
Ikväll skall jag nog se på CSI och Boston Tea Party. Måste också plugga inför torsdagens religionsprov på hinduismen och buddismen. Så ifall jag faller ihop och dör imorgon pga allt pluggande jag måste göra så bli inte förvånade.
Förövrigt är det 8 dagar tills jag är i London igen. Yay. Hade snack med min lärare och projektarbete-mentor Bobo angående mitt projektarbete och vad jag kommer göra i London som har med projektarbetet att göra. Hon verkade positiv och jag lämnade in min loggbok, hoppas bara att allt jag skrivit hittills inte är konstigt eller fel eller något liknande, hon skulle läsa igenom det tills på onsdag. Malin sa att hon tycker att jag varit så sjukt effektiv och engagerad med att skriva loggbok hittills så jag håller tummarna för det bästa. Yay.
Forade förövrigt med Stina igår i Kyviks hamn och lite imorse på Schillerska. Och jag har massor med foto-ideer. Så det känns positivt. Och bra. Bortsett från den extrema huvudvärken som aldrig lämnar mig (mamma tror att det är pga stress) det vill säga. Under-fucking-bart.
Stina sov över här hos oss igår med. Heheh. Fiint var det.
Jag är förövrigt mycket trött och lättirriterad ikväll.

- Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback