Let Love Not Weigh Me Down

Okej så eftersom jag åkte dit med körtelinflammation för en vecka sedan har jag inte direkt varit så positivt och därmed har jag inte skrivit något mer i bloggen. Jag har inte orkat göra något faktiskt. Allt jag har gjort är se på film, basically. Min hals gör så ont så att jag knappt kan äta något och dessutom har jag nästan förlorat smaksinnet. Kul jul, liksom.
Jag är dock fortfarande sjuk och mår skit, men mår aningen bättre sedan igår...
Hittills har jag missat första spelningen med Gustavs band och de känns kasst. Dessutom har jag missat att supa med Jimme, samt julshopping och umgås med Amanda. :( Känns suuurt. Och jag känns ganska instängd i vårt hus.
Pappa vill inte att mamma skall komma hit och fira julafton, vilket gör henne upprörd. Sen vill mamma att Viking och jag skall till henne på julafton, men jag kan ju inte gå ut för jag är sjuk och iochmed detta förstör jag allt. Kort sagt. Men aja, det fixar väl sig. Igår snackade jag i telefon med mammas syster Helen och idag hälsade morfar (genom mamma) att Viking i alla fall borde komma och fira jul hos henne så att hennes jul inte blir förstörd. Dessutom känns pappa PMS-ig på senaste. Suck.

Kommentarer
Postat av: Sofia

blev det inge london alls?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback