Körtelfeber

Som sagt, har vart sjuk i ca 17 dagar nu med körtelfebern. Det suuuger. Usch.
Jag har så ont i halsen idag (förutom när jag går på smärtstillande) att jag vill gråta, så ont har jag i halsen.
Förjävligt är det.
Fick ställa in alla mina nyårsplaner med pga detta. :(:(:(
Så morgondagen skall jag spendera hemma i pyjamas och se på filmer. Tråååkigt.
Ser just nu på en film med Ellen Page. Den heter Hard Candy och är fett psycho. Triller, yes.
Får se om ja kan sova i natt. Ska se en del av IT Crowd därefter och hoppas på att det eventuellt lugnar ner mig...
Har återupptäckt min kärlek för The Strokes i och med att jag såg om In Transit-filmen idag^^
Anyways, tyck synd om mig.
London 10de Januari :D
Har idag fixat så jag får uppskjutningspillers-recept hem i brevlådan för jag orkar inte få min mens när jag är där.
Och dessutom har jag fixat så att min nya psykolog Börje skall ringa upp mig när han kommit hem från sin semester den 7 januari. Hoppas jag får en tid innan jag åker.

Kommentarer
Postat av: Salle

Tycka synd om

Postat av: Anneli

Lider med dig, jag hade körtelfeber i tre månader och det var INTE kul alls :(

2009-04-18 @ 18:50:41
URL: http://shanneli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback