God *host* Jul

Så. Julafton är över. Tack gud för det.
Jag gillar inte julafton i allmänhet så...
Men denna var väl "hyfsad" antar jag. Morgonen började fint. Amanda ringde och halvt väckte mig och spelade melodica för mig :D Det var fint! Sen träffade jag Solberg med som var glad över att jag mår bättre, vilket kändes mycket fint :)
Sen bar det iväg till mamma för hennes konstiga snack om allt från stärkelser i skinka till tjat om att Slinky fäller för mycket hår (Slinky är förövrigt tjock katt nu. <3) och julklappsutdelning.
Har fått godjul-sms från tio pers :D vissa som jag inte anade skulle skicka till mig, men det var mysigt^^
Sen drog vi hem till pappa vid klockan 8-9 på kvällen och firade hemma med julklappsutdelning (som jag fick ta hand om i år igen) med.
Mina föräldrar är förövrigt kassa på julklappar. Seriöst. Jag fick pengar som jag ville ha. Ansiktskräm som jag inte vill ha och som är onödigt dyr, vill hellre ha pengarna för den. Sen fick jag ett nattlinne, som ser ganska fult ut på mig. Ett halsband som jag inte vill ha. Sen fick jag mascara och ögonskugga, som jag inte behöver för jag fick nyss ny mascara... Sen fick jag en parfym jag skall byta, för jag är säker på att den luktar pyton.
Suck.
Föräldrar lyssnar verkligen INTE.
Sen fylleringde min moster Helen och höll på att babbla om att hon inte förstod nånstans jag va även om jag flertal gånger sa att jag var hemma hos pappa och hennes dotter Isabell påpekade att Helen faktiskt hade ringt hem till oss. Jönsigt värre. Sedan snackade jag lite med min kusin Isabell med och förklarade för henne att jag inte fått några "roliga presenter" för mina föräldrar har ingen fantasi när det gäller detta området.
Jag vet att jag låter som jag klagar, men min julafton sög lite, och det är inte kul att ha körtelfeber och få ont i halsen hela tiden från och till så jag anser att jag får klaga.
Imon skulle jag kunna gå ut och supa på Sticky Fingers eller på Underjorden med kompisar men nej, inte nått kul för mig för jag är fortfarande sjuk. Dessutom noddar jag av hela tiden för jag är så utmattad av att vara sjuk. Vet inte om jag ens orkar med Johannas födelsedagsfest på fredag. Men jag vill vill vill. Jag får inte ens supa då pga körtelfebern. Woowooo...
Plus att jag behöver mer pengar till Londonresan i januari och mina föräldrar är dumma att tro att jag typ kräks pengar när jag behöver det... Eller pappa i alla fall, som vet om att jag skall dit. 10de Januari. Nått o se fram emot i alla fall.
Nu skall jag försöka njuta resten av kvällen med Conan O'brien.

- Caroline




Ed Harcourt - Loneliness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback