Samantha Ronson har min eviga RESPEKT

Samantha Ronson har min eviga respekt. Jag kom in på hennes myspace imorse (tror jag det var och sen dess har jag inte kunnat slutat på Jay-Z-låten hon remixat som heter "99 Problems" (vilken förövrigt är en av mina favoritlåtar med mister Jay-Z). Så sjukt bra "refräng" har hon lagt till på den. Sjukt bra. Och det är också coolt att det är just hon som sjunger den.
Definitivt en av mina nya favoritlåtar och den har spelats konstant på min iTunes idag.
Var också över hos Hanna och såg på Project Runway förut med henne och Solberg. Fick komplimanger också, så det var inte så illa. Solberg älskar mina nya jeans (som e lite små i midjan men jag lider lätt för dom, de är värda det!) och Hanna sa ännu en gång att jag blivit mycket smalare sen förra året. Pepp på det^^ 
 
Hemska nyheter nådde mig dessutom idag. En av mina bästa vänner, Jennika, skall flytta till IRLAND. Redan nästa vecka på onsdag. Fyfan för det. Skall ut på Sticky Fingers med henne imorgon på eftermiddan och sen på fredag skall jag och hon till Broder Daniel-efterfesten (vilken jag är 100% säker på att Stina hänger med på också - peppen!).
Imorgon skall jag in till stan på morgonen och träffa Frida, Jennika, Stina och Jessica. Skall bli askul. Alla skall träffas vid 11.20 när Stinas tåg från Stockholm kommer in. Party^^ Älskar dessa tjejerna, hur skall det gå när Jennika åkt iväg till Irland? Aja, jag skall i alla fall åka och besöka henne nångång. Det blir kul!
Länk till Samantha Ronsons myspace och remixen av 99 problems som jag älskar KLICKA HÄR.

Samanthas bror Mark Ronson är snygg också^^ Se bilden nedanför =D Leendet är kärlek <3


- Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback