Jag e på G

Har nu fixat mitt European Health Insurance Card inför Londonresan. Det var dagens produktiva grej =) Det var faktiskt jävligt jobbigt att hitta vart nånstans man beställde det på försäkringskassans hemsida. Fick tvinga min kompis att länka rätt sida till mig. =P
Längtar sååååå tills Londonresan! Skall bli så himla kul att åka dit igen, saknar det så mycket. Speciellt det lilla indie-caféet som jag och Stina fyndade på Brick Lane <3 Och Emma och Carla!
Frida sa att vi borde åka dit typ på dagen den 29de Augusti. Jag älskar timingen. Samma dag som jag börjar skolan - hehe. Jag får ringa och ledighets-anmäla mig innan skolstarten så fort jag vet när vi skall åka helt enkelt.
Sen var det snack om att Salle ville anordna nån fest eller gå ut på krogen och det vill jag ju inte missa om det är den 27de. Och Viking fyller 16 den 21a. Så jag kan inte åka dit så tidigt. Plus att jag måste tajma så att Emma och Carla är där under tiden så jag får bo gratis - vilket definitivt är ett plus.
Jag avundas Emma, Carla, Ida och Stina som är i London just nu. Ida och Stina festade tydligen med Joe Lean (känd från bandet Joe Lean and The Jing Jang Jong). Hur coolt är inte det? Tydligen är han ganska mycket en hora, heheh. Inte för att jag har nått emot det och det tror jag inte Ida eller Stina hade heller^^

- Caroline


Smakprov på Joe Lean and The Jing Jang Jong - killarna lär vara riktigt snygga IRL också^^

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Åhh jl&tjjj! (jag orkade inte skriva hela namnet!) Jag är riktigt avis nu! Alla säger att Joe är en skitstövel, hahaha!

Postat av: Caroline.

Ohja! De är sjuktligt snygga! Och bra! :)

2008-08-04 @ 20:46:22
URL: http://meltmyplasticheart.blogspot.com
Postat av: Caroline.

Ohja! De är sjuktligt snygga! Och bra! :)

2008-08-04 @ 20:46:47
URL: http://meltmyplasticheart.blogspot.com
Postat av: Issues

Dom gillar vi!

2008-08-04 @ 23:02:23
URL: http://justalibertine.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback