I'm flying high defying gravity


Brittisk brud sjunger låten "Defying Gravity" från musikalen Wicked

Jag är sjukt imponerad av den här tjejens röst. Seriöst fin röst och även om hon missar nån ton eller låter ostadig på rösten nån gång så sjunger hon sjuk sjukt vackert. Jag sökte runt lite random på Youtube igår och fyndade den här tjejen. Ljudet är dock inte det bästa på inspelningen. Älskar hennes röst, verkligen. =D Dessutom är låten från musikalen Wicked som jag very much vill se! Får se om jag kanske hinner med att se den när jag åker till London senare i månaden.
Förövrigt har dagen vart fylld med spöregn och tråkigheter. Bernard var uppe på taket imorse igen och jamade eftersom regnet bara spydde ner över honom - stackars liten. Vaknade kl 6 imorse efter att sovit typ 3-4 timmar och gick ner och såg på Eurotrip och The Squid And The Whale (blev förvånad över att se Anna Paquin - som spelar Sookie Stackhouse i den nya TV-serien True Blood som kommer ut i september i USA, i en av huvudrollerna i filmen. Dessutom fyndade jag igår att man kan se live-filmning av när ett av mina favoritband spelar in deras nya skiva. Dock är det inte direkt intressant, chatten brevid är mer intressant för fans. Men det kan fyndas här;
The Horrors Liveshow. Skall nu gå ner och ta ett glas cola.

- Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback