Bitterhet

Way Out West är utsålt. Så dit skall jag inte. Bittert är det.
Jennika skall dock dra med mej på Broder Daniel-efterfesten på fredag. Heheh, jag skall klä upp (ut) mig då^^ Skall bli kul. Party hela resten av veckan - verkar det som. Skall försöka hitta Vikings digitalkamera imon så jag kan fotta lite inne på krogarna/klubbarna jag kommer hänga på. Med tanke på att aldrig i livet jag tar med mig systemkameran när jag skall supa. Jag vet allt bättre än det, jag.
Viking och Giia kanske kommer gå i samma klass. Hahah. Giia är för cool för Viking, men det vore coolt om dom blev vänner och hamna i samma klass. Dom kommer i alla fall gå på samma skola från 18de Augusti. Spännande.
Jag läääängtar tills nästa Sookie Stackhous-bok (Southern Vampire Novels av Charlaine Harris) kommer ut i pocket och tills september då "True Blood" börjar sändas på amerikansk TV. Serien verkar bli såååå himla bra. <3 Plus att hon osm spelar Anna Paquin är söt, men inte för söt och killarna är heta, men inte för heta osv osv osv...


Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad gör du när du inte kan sova ?

Är supertrött, men det går inte att somna hur mycket jag än ligger och försöker ;)

Postat av: Josefin

gud vilken snygg header!

2008-08-07 @ 07:40:56
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback