Bam biggity bam bam

Lyssnar just nu på Radio Bam (skejtaren Bam Margera's radio-show, denna del inspelad 27/7-08). Dom började nyss snacka om nya Batman-filmen. Eeek, vad jag vill se The Dark Knight! Får ta och göra det, typ nästa vecka om jag hittar nån att dra med mig. Ska gå ut på krogen med Ida också om hon kommer ner till GBG. Och Way Out West-festivalen såklart. Om jag får mina pengar i tid. Har redan börjat planera vad jag skall spendera pengarna på. Heheh. Peppen!
Lite nostalgi över radio-showen dock, eftersom jag följde den konstant för över 2 år sen. Heh. Jag har växt upp. Men den e fortfarande underhållande. För mig, i alla fall.
Idag var jag i Kungsbacka med Solberg och fikade på Café Karma med henne och hennes klasskompisar Emma och Johanna. Det var kul!
Dessutom bakade jag mördegskakor.
Just nu är mitt rum äckligt varmt. Orka att jag stängt av fläkten.

- Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback