Wowowo!

Allt irriterande krångel med blogg.se's byte av plattform är borta^^
Jag antar att jag inte är den första att säga ÄNTLIGEN.

Seriöst, fan vad det tog tid.

Mina planer för imorgon är;

11.00 Prov i Psykologi
11.50 - 14.00 Extramatte
14.00 - 16.00 Fördriva tiden i stan; kolla hur mycket pengar morfar la in på mitt konto i 18-årspresent, hämta ut mitt pass (jag vet jag är lat, borde hämtat ut det förra veckan men jag glömde bort det) och lämna tillbaka boken jag skrev en 4-sidig essay på i måndags, East Of Eden av Ernest Hemingway som sköt sig själv i pannan.
16.00 - ? Prat hos psykolog


Idag fyller Sandra 18 år, grattis gumman och lycka till med tatueringen imorgon!

Själv har jag en vecka kvar till min 18-årsdag

- Caroline

Kommentarer
Postat av: Lexie

grattis till henne :)

Postat av: Susie Kate Mela

Synd bara att dom inte bytte plattform..

Jag älskar också Göteborg, det är en jättehärlig stad. Ska flytta dit om ca ett år :) längtar som en galning!

2008-04-01 @ 19:31:28
URL: http://candykate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback