Whoa, lycka!

Imorse var depp:
* Tal på musiken (men det gick bra! =D)
* Geometri-prov
* Tryck med att fixa intervju med polis till min och johannas radio uppdrag granskning
* Babyshambles kommer fortfarande inte till Love Music Hate Racism Carnival i London

Nu på kvällen äre underbart:
* Till Love Music Hate Racism Carnival kommer Drew McConnells (Babyshambles basist) "supergroup" Helsinki. Och en av dom som kommer vara med är EDWARD LARRIKIN (jag dööör seriöst. jag älskar denna pojken så sjukt mycket. vad kan jag säga? han är irländare och sjunger bra och bara sååå söt <3)
* Jag kanske får ett jobb, men de e hemligt just nu
* Jag kanske får jobb med Barry och Rik på Metal Town i år! Vilket betyder GRATIS INTRÄDE för o se bl.a. In Flames, Job For a Cowboy, Bullet for my Valentine (igen), Killswitch Engage, Clutch och Sonic Syndicate bl.a. =)
* Jag har fixat en intervju med en polis till mitt och Johannas Ljudarbete som jag skall utföra imorgon!

Mindre press på mig. wowowowo!

Jag är lycklig nu, som ni kanske förstår =P

Sjukt stort tack till alla som bidragit till min lycka!!!

- Caroline



Edward Larrikin - Fall at the feet of Raé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback