Vimmel-bilder

image294

image296

image298

image305

image306

image299

image302


Kortfattat: Barry hängde med till mig efter skolan och vi åt tårta, därefter drog vi in till Järntorget och mötteTatiana och Jennika. Då ringer Johanna och Becca mig och ber oss vänta på dom med att dra in på Stars n Bars. Vi drog in på Stars n Bars i alla fall, men det var verkligen inte party där så vi drog vidare till Kellys, men det stället skrämde Tatiana och Barry. Hehe.
Sen åkte vi till Valand och träffade Johanna och Tatiana och drog in på Rockbaren där en 30+ årig man skjutsade in oss och sa "Vi ses därinne senare, tjejer" i en lätt pedofilig röst. Sen beställde vi drinkar och jag, Becca och Joh drog upp till rökrummet lite. Skönt att vi slapp visa ID, men inte så kul när jag precis börjat få dricka lagligt och var så pepp på det... Sen fick jag ett par örhängen av Becca som är asfina, tusen tack gumman! Och en bit choklad av Tatiana, heh.
Stina höll dessutom på att panik-smsa mig eftersom Babyshambles har ställt in deras spelning på Love Music Hate Racism (dit vi ska om två veckor, det är sjukt snart!) och Pete Doherty skall åka in i fängelse nu. Kuuul. Aja, det förstörde dock inte mitt humör. Vi drog ut på Valand där Johanna och Bexxi dansade och en portugisisk man kom fram till oss och tog kort med mig och Jennika. Turister asså. Sen drog vi till Stars n Bars som var knökfyllt med killar som såg på någon fotbollsmatch och kramades (deras enda ursäkt att kramas utan att verka homosexuella, som Joh sa).
Därefter blev det in på BK (Burger King) för fyllekäk. Tydligen jobbar Roy där i köket, inte när jag var där dock som tur är, då skulle jag nog inte vågat äta där. Becca beställde lättöl och vi såg en kille som såg ut som en modell och en annan som såg precis ut som Jens Lekman (som jag såg igår på Café Kosmos också, jag tror han börjar tro att jag stalkar honom). Johanna fick killarna i kassan att kolla på oss med ett lätt utrop. Kul var det! Skall ut och supa med Johanna och Becca igen på Lördag. Och jag har bokat in mig med Jennika den första maj, så det skall bli kul! Imorgon skall jag antagligen ut på krogen igen, denna gången med Amanda, Gustav, Jokke och Tim ( de sista två har jag inte sett sedan lovet).

- Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback