Träning

Sist jag var hos mamma så fick jag 4 gratispass för träning på Friskis och Svettis under maj månad. Så i maj skall jag träna, det är vad jag har planerat. Då skall jag vara pepp, fit och skinande hela månanden (hehe, vi får väl se om det där). Känns bra. Ska nog dra dit Malin minst en gång också. Idag är det 7 dagar kvar tills min 18 årsdag. Känns surrealistiskt, minst sagt. Jag börjar bli gammal!
Imorgon skall jag upp kl 8.30 för att vara redo inför dagens Psykologiprov.

image261
Bild @
Deviantart




Kommentarer
Postat av: Maria

det är kameran som visar fel, går man ner några inlägg till "det blev en bra kväll ändå" eller vad det heter så ser man att klänningen är lika rosa som skorna

Postat av: victoria

Shortsen kommer ifrån GinaTricot! ^^

2008-04-02 @ 00:00:47
URL: http://svartvitlila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback