Ska vi---eh

Är i skolan nu, har lunchrast. Jag och Johanna åt på stan innan efter vi hade intervjuat klart polisen. Polisen, Peter, var astrevlig! Intervjun gick bra och jag blev nöjd. Ett litet problem bara. Min mage började kurra. Högt. Peter hörde det! Inte Johanna dock, som satt nån meter bort. Tur det, annars skulle det väl låtit som det åskat omkring oss på inspelningen eller något.
Nedladdningarna som jag fixade till igår fungerar! Tur det, annars hade jag typ gått in i väggen. Heheh.
Just nu lyssnar jag på Plastic Passion och peppar lite för mig själv inför London-resan. Endast 8 dagar kvar nu. Whoa, liksom. London <3
Nu kom Marie in här. Borde lägga av med att surfa för nöjes skull.
I eftermiddag skall vi dra iväg på restaurang med Spanskan. Wee.

- Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback