Royals

Jag har svenskaprov om 15 minuter. Usch. Har inte direkt övat ordentligt inför det...
Sen vid kl 14.30 har jag tid hos psykologen och därefter skall jag dra till Café Vasa och fika med Salle. Kul! =D
Tydligen skall Joe (ur The Horrors) DJ:a på nått ställe när jag, Ida och Stina é i London. Lätt att vi drar dit, liksom!
Fast Stina ville se något annat band samma dag typ, men liksom nej. Joe är viktigare, så är det bara. Den killen kan supa^^  HEHEH.
Orka Iliaden och Odyssen, Orka Aristofanes och Sapfo och Lysistrate och Dionysosfester. Orka skolan. Jag skall snart härifrån. Frihet, London, här kommer jag!
Internet börjar inte funka hemma förrän kl 1. något hackade eller jag vet inte. Orka internetabstinens.

- Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback