Ont

Jag har väldigt ont i nacken just nu (har sträckt mig, jag vet inte hur) och jag är inte så pepp på att skriva just nu.
Dagen har gått fort. Jag sov till kl 2, sen pluggade jag och pratade i telefon med mamma i över 50 minuter som stressade mig om nästa vecka och min London-resa som närmar sig. Not nice.
Skriver kanske mera ikväll.
Just nu måste jag verkligen få tag i Erika och boka upp henne imorgon så jag kan få göra intervjun med henne, men hon svarar inte på mobilen, vilket förvärrar min position ganska mycket at the moment.
Har sett på 27 Dresses idag också, den var jättebra och Katherine Heigl är så söt!

Aja.

- Caroline

image268
Jag lämnar er med denna charmiga bild av mig och Eviie på Café Vasa igår.

Kommentarer
Postat av: Lexie

fin bild :D

Postat av: Cicci

Jag kom inte på något bättre ^^ Haha..
Vilken dag åker du dit? Jag ska dit på tisdagen :)

2008-04-05 @ 23:20:37
URL: http://utte.blogg.se
Postat av: Anonym

Aha okej :) Najs najs

2008-04-06 @ 11:38:50
URL: http://utte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback