Hemma och trött som få

Nu är jag hemma. Efter skolan åkte jag och Malin (som hade håltimme tills hennes Spanska steg 4 skulle börja 15.50) till Kungsportsplatsen och drog in på Café Kosmos och skaffade oss lite gratis-latte. Eller rättare sagt så fixade jag mig latte, eftersom Malin inte ville ha.
Sen drog Malin tillbaks till skolan för sin spanskalektion och jag gick på stan ett tag (kollade lite på sunnies, smink och parfym) och därefter tog jag bussen hem. Bussen som var tio minuter försenad. På centralen satt jag brevid en fyllegubbe och en av killarna i ungdomsgänget brevid gav honom pengar.
Sen på bussen träffade jag Johan. Och såg Hilda precis missa bussen, stackarn. Sen fick jag en extrem känsla av illamående med huvudvärk och svårt att andas på nått sätt. Men det gick över när jag gick av i Kullaviks Centrum och gick hem, tack gud för det.
När jag kom hem såg jag på That 70s Show (seriöst, Eric är så söt när han "happy"-dansar, jag skrattade så mycket!). Jag fattar inte att jag officiellt är 18 år gammal om 5 timmar. Det är verkligen sjuuukt. Längtar dock!
Mitt tal på retoriken idag gick bra, jag fick mycket positiv kritik! =D


That 70s Show, Eric Foreman's dans.

- Caroline

image278
Jag lämnar er med denna bild på snygging-gitarristen i Larrikin Love och Courtney Loves band,
Micko Larkin. (han närmast kameran, ja)


Kommentarer
Postat av: Elin

haha, That 70s show alltså x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback