Hejsan

Kom ganska nyss hem ifrån Beccas tjejmiddag/fest. Bussresorna från Backa tar nämligen ganska lång tid. Typ 1 timma och 30 minuter. Inte något plus det inte. Kul hade i alla fall. Det hade Johanna också, det märkte vi. Heh, jag Johanna och Malin fick en massiv fniss och skratt-attack för några timmar sen i Beccas vardagsrum och det såg ut att oroa Linn. Inte konstigt att Linn sa åt mig "Ta hand om dig själv. Och Johanna" när vi alla kramade hejdå. Ringde Jokke och snackade med Tim också mitt under allt. Jokke fick snacka med Johanna och stackars Tim vars farfar precis dött. Det var sorgligt det, men innan hade han lidit med lungcancer så nu sitter han i himlen och dricker rom och röker cigarr med Tims döda hund. Aww.

Imorgon/idag skall jag till Kungsbacka på något teaterrep med Salle och Jokke sa att han ville följa med också så det blir ju chill. Kommer lägga upp några bilder från Beccas fest sen. Måste plugga geometri också, men jag har för mig att det var ganska lätt med alla dessa eviga trianglar och gradvinklar. Solberg skall svänga förbi dessutom och lämna tillbaka några filmer som hon lånat (Enchanted, 27 Dresses och Harry Potter 5). Ser fram emot dagen, förutom mattepluggandet då^^

Just nu är jag otroligt trött. Skall dra mig till sängs nu. Godnatt.


- Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback