Håriga män

Det var dagens samtalsämne på bussen hem. Jag och Malin var i stan och shoppade (present till Becca och ett grått linne och en svart klänning till mig... Bruden som jobba i kassan på Cubus var heeeelt dum i huvudet. Vem tror att växel på 500-lapp när något kostar 248 kr är 122 kr?? SUCK). I alla fall träffade vi Therese på bussen hem och började snacka om håriga män. Vet inte vad som fick oss att komma in på det ämnet.
Men seriöst. Hur äckligt är det inte med sönder-håriga män i badhus osv? Vet dem inte att dom ser ut som björnar eller något? En tjej på en brittisk talkshow snackade om hur hon älskade mycket håriga män och hur rakade män fick henne att känna sig som att de var kvinnor. Detta gäller icke mig.

Sedan gick en typ 30 årig man på bussen och satte sig brevid mig och så säger Malin (som sitter framför mannen som precis satt sig brevid mig) "USCH VAD DET LUKTAR FISK! VEM TAR MED SIG ILLALUKTANDE FISK PÅ BUSSEN?!?!?" och så sneglar jag snett ner och ser att mannen brevid mig försöker gömma en påse fisk mellan sina ben. HAHAHHA!
I alla fall skriver jag det i ett sms  och visar Malin och Therese som börjar typ rodna och gapskratta. Strax efter går fiskmannen av bussen. Pinsamt på flera nivåer, verkligen.

image304
Det där är verkligen inte vad jag söker efter hos en kille^^

- Caroline

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!
Jag har varit inne och läst lite i din blogg. Tänkte att jag inte skulle vara oförskämd utan lämna ett tassavtryck. Trevlig blogg! :)
//Petra

2008-05-19 @ 10:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback