Gårdagens bilder

Sitter just nu och kollar igenom de få bilderna jag tog igår. Minns verkligen inte att jag tog några av dem. HEH.

image307
Guzz och jag

image308
Amandus o jag. Rockbarens rökrum fick mina ögon o svida massivt. Det var kort sagt inhumant.

image309
Amandus, Guzz och Prytz

image310
Ja o Guzz

image311
Amanda, Särneö och Carl

image312


I alla fall. Igår var jag på Flame (inte party), utanför Gretas (inte party), Rockbaren (massa party), Underjorden (bleh, nått band som hette Bye Bye Bicycle spelade där) och Area 51 (EH?). Jag hade massa kul, i alla fall!
DISGUSTING att en kille bakom mig och Gustav på 6an spydde ner hela bakre delen av vagnen. Eugh.
IRRITERANDE att vi fick stå och vänta på 4an i 16 minuter på Korsvägen vid kl 2-3 på kvällen.
KUL att det var jätteparty på Rockbaren
ATTANS att våra pengar försvann så kvickt

- Caroline

Kommentarer
Postat av: Tove

Ser galet ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback