Frej - Maskinen?

Jag realiserade i veckan att jag träffat Frej, som är med i Maskinen. Alltså en av de som skrivit den välkända låten "Alla som inte dansar är våldtäcktsmän" (se videon nedan). Jag tycker det är ganska rolig, för han är ju lite så här nörd till personligheten, fast typ wannabe-cool nörd. Trevlig var han i alla fall. Innan han blev trött på oss på Arvikafestivalen i alla fall.


Maskinen - Alla som inte dansar

image267
Japp japp. Bilden från Arvika 2007; Nadja, Frej (ur SMK och Maskinen) och Ranya.

God natt!

- Caroline

Kommentarer
Postat av: isabella

Wohow den där låten är ju störtskön :) Lite utjatad men jag tycker den fortfarande rockar.
Aha ursh vad tråkigt att det har drabbat mer, haha mina favorit ämnen är bild och engelska här med! Ja men man brukar oftast vara bra på det man tycker om, då blir man mer peppad av sig själv. Härligt väder vi har, ha en fortsatt bra dag. Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback