Dagens händelser

Ännu en lång dag har passerat. Kom för sent till extra-engelskan, träffa Madde på busshållsplatsen och Martin på bussen, sen vare två timmar extra-matte och därefter var jag tvungen att ringa min Ljudmedierlärare 3 gånger sammanlagt pga minidiskar.
Sen spenderade jag ca 2 timmar på stan med Barry, vi åt glass och jag köpte juice på Expresso House. Sen bar det av till polisstationen med Johanna för att intervjua Even. Det var trevligt, absolut. Den killen kan ögonkontakt. Heh.
När jag senare vandrar igenom Centralen ser jag ingen mindre än
Simon Gavik (han som spelade Adam i Andra Avenyn, ni vet) som ler emot mig, jag tror han kände igen mig lite från Bambi-giget som jag och Salle var på.
Sen satt jag och vänta på bussen i 10 minuter och jag tror jag såg en viss Sofia som jag bl.a. spenderade nyårsafton förra året med. Hon hade i sånna fall klippt sig. Heh.
Sen kommer jag hem, mamma firar mig kvickt. Inget kul direkt. Blev lätt ovän med henne igen. Suck.
Pappas citat "Du borde veta nu att hon (mamma) aldrig kommer älska dig". Det lät hemskt.

- Caroline

Kommentarer
Postat av: Salle

Gavik? Du skrev ju "han som spelar Kim"; det är Jonas Bane. -.- Lätt hjärtsvikt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback