Dagens händelser

Idag har jag haft lång skoldag. Sov i alla fall hyfsat (max 7 timmar) inatt. Efter skolan åkte jag med Johanna, Becca och Malin till Café Vasa och vi fikade samt Johanna och jag arbetade lite med vårt Ljud-projekt som skall vara klart om två veckor.
När vi står  vad kassan på Café Vasa ser jag Amanda gå förbi. Så då anar jag att någon jag känner är där. Vi går in och sätter oss i det bakre rummet och vilka sitter inte på bordet brevid mitt? Jo, Evvie, Linnea och Amanda och deras kompis. Var trevligt att se dom! Sedan kom Giia också och jag intervjuade Eviie till min Text-enkät ("Vart skulle du åka på din drömsemester, och varför?" är enkät-frågan). Det var mysigt att vara på Café Vasa (var ganska länge sen jag var där sist, känns det som). I alla fall så stack sedan Malin, Johanna och Rebecca efter några timmar och jag satt kvar med Eviie, Amanda och Giia och deras vänner (som jag inte träffat förr) och snackade i några timmar (med rök-pauser såklart). Tog massvis med kort med systemkameran som jag tog med mig, och på vägen hem gick min väska sönder pga all vikt i min väska. GUH.

Mamma sa igår i telefon att hon vill att jag skall vaccinera mig mot livmoderhalscancer, fick idag veta att jag måste ta tre sprutor för att vaccinera mig. Usch, jag hatar sprutor. Aja, får väl stå ut om mamma fixar mig en tid.

Skriver mer imorgon, jag är otroligt trött och utmattad just nu.

- Caroline

PS.
Läste i tidningen att en 11årig svensk blivit dödad av en manet i Thailand. Hemskt, och vad är chanserna att något sådant händer, liksom? DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback