Bu.

Just nu sitter jag med Joh i datasalen i skolan och forskar om anorexi, bulimi och ortorexi. Dessa ämnen är nämligen var vårt Psykologi-arbete skall handla om. Känslofyllda ämnen, jag vet, men det känns att vi lär oss något av det. Jag skall fokusera på bulimi. Sedan skall vi få tillbaka våra psykologi-prov som vi gjorde för några veckor sen. Nervöst värre.

Ikväll skall jag plugga. Plugga massvis med spanska, tills jag mår illa av det. Orka. Dumma lärare som väller på oss enorma prov i Spanska steg 2 innan Nationella proven i Spanska. Jaja, jag skall försöka lära mig att bilda en hyfsad spansk mening ikväll.

Jennika och jag tog ju kort med den där portugisen i förrgår på stan, så förhoppningsvis strålade han in lite språk-kunnighet mig.

- Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback