10 December

Jag kan inte tro hur vaken jag är just nu.
Jag var nyss med Amanda och vi såg på Austin Powers Goldmember och Amanda somnade
efter typ 20 minuter av filmen... Jag satte mig vid datorn och lyssnade igenom My Chemical Romance
nya skiva The Black Parade.... Majoriteten av den var tyvärr en besvikelse, speciellt Black Parade låten!
Dom låter som något wannabe-Queen band! Men några av låtarna ger mig hopp i alla fall...
Ska åka o se My Chemical Romance med Amanda i Malmö den 9 April nästa år, dagen efter min födelsedag! Då kommer jag vara 17 år gammal!
Suck!
I övrigt igår var jag med min käre bror Viking och shoppade julklappar igår... Viking var kinkig så han gjorde mig sur på honom och vi hade jättesvårt för att hitta något. Jag säger bara Göteborg under jul-kris-shopping... Inte bra! Och nästa helg kommer de vara ännu värre, yay något att se fram emot!
Viking köpte i alla fall julklapp till mig en vampyrbok på engelska som hette "Dead Until Dark" av Charlaine Harris. Den verkar bra!
Och Babyshambles ställde in i Sverige, både Stockholm och Malmö trots att Pete lovat att komma till Malmö när dom ställde in Stockholm-gig:et. Och dessutom tror dom att Pete, Mick och Paul Roundhill dödat nån skådis som heter Marco Blanco  (lr nåt liknande) också! Suck...
Babyshambles ska i alla fall komma till Sverige på nästa års Love&Peace-festival i Borlänge! Jag måste dit! Det blir tredje gången jag ser Babyshambles live.... Längtar redan! De e typ en halvtimmes bilresa från där morfar bor i Falun så om ja inte hittar nån annanstans att bo kan jag ju alltid bo hos honom... Jag kommer bara vara lite rädd för att han kanske skulle dö när jag är där... De vore så hemskt!
Just det, Amanda klippte min lugg igår också! Visst blev de fint?

I must be emo =P


Kommentarer
Postat av: Durmer

Det där med att P&L har bokat Babyshambles är ju helknasigt. Hoppas verkligen att dom är beredda för att jobba arslet av sig för att bandet verkligen ska komma. I såna fall kommer det bli sjukt spektakulärt.

Men efter att ha varit med om att haft biljetter till fyra inställda Babyshamblesspelningar så har jag slutat räkna med nåt.

Skickade aldrig iväg några kvitton. I mitt fall hade jag turen att det sågs som en tjänsteresa. Men jag hoppas verkligen att SJ ger tillbaka dina pengar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback