Ranting.

Okej, jag känner att jag behöver rant:a lite. Prata av mig, helt enkelt.
Hade nyss ett 40-sidors läxförhör i Samhällskunskapen. Seriöst, fyrtio sidor är inte läxförhör det är prov. Typ. Även om det var ganska lätt. Jag kunde liksom svara på alla frågorna, men jag vet inte direkt om jag svarade korrekt. Igår försökte jag verkligen plugga, men så fort jag försöker att läsa igenom skiten så orkar min skalle inte med det längre och min kropp och hela mitt psyke bara kämpar emot. Ångest. Ja. Skrev det på förhörslappen med, pratade ju med skolsyster förra torsdagen om min ångest så jag skrev till min lärare Markus att han kan kontakta skolsyster om han undrar något angående ångesten, typ. För enligt mig är det inte rättvist att vi ska vara klara med en tvåsidorsuppsats om "skövlingen av regnskogen", en svensk CV + ett personligt brev till någon anställare och kunna orka plugga in 40 sidor till ett läxförhör på G-nivå dessutom. Igår skulle jag också ha gjort Cambridge engelska CPE-provet. Men jag var tvungen att ställa in det, för min skalle orkade inte. Sov bara fyra timmar i förrgår kväll liksom. Däckade igår framför TV:n ca fyra timmar efter skolan. Jag känner hela mig kämpa emot. Jag måste härifrån.
Jag pratade med min psykolog Börje om det i förra veckan. Han verkar förstå mig. Men han sa dessutom att när jag väl flyttat iväg till London och allt är lugnt så kommer alla bördor jag lagt på mina axlar nu välla över och jag kommer bryta ihop i tårar eller ilska. Antagligen då. woopwoop. Något att se fram emot helt enkelt. Lyckan min den lämnade jag i London. Jag vet att alla ser mig som en så himla glad person, men guess what, det är att jag döljer mina känslor, det är så jag orkar. Typ. Så jag hanterar dessa fuckade situationer som jag hamnar i och det som händer mig och mina vänner...
Herregud. Min lärare Markus satte sig nyss vid min sida och sa "Högskoleprov, Caroline". Mitt svar var "Nej". Hjälp. Sen lade min dator tillfälligt av, men detta sparades tillfälligt som tur var. Underbara fuckade datorer som vi har här på ISGY. Aja, jag ska inte klaga. Fyfan, usch orka högskoleprov. Jag kommer ändå vara i London under provdatumet så det är inga idéer med det liksom. Jag är så rädd för att förtsätta studera i Sverige dessutom, jag måste fan härifrån snart. Nu helst. Till mina drömmars land, England. Så kommer jag ifrån mina "bördor", all skit som jag gått igenom med mamma och vissa "vänner". Ja tack. Ta mig härifrån nu. Jag ångrar enormt att jag inte stannade i London den 19 Januari. Jag borde stannat där. Jag ångrar beslutet att gå på planet hemåt starkt. Även om britten jag snackade med två timmar på flyget hem var trevlig. Men seriöst. Usch. Ta mig till London. Jag ser fram emot att åka dit i Mars. Även om jag inte kan stanna länge nog. Men jag vill verkligen tillbaka. Till den som gör att alla mina bekymmer tillfälligt försvinner. Till och med Hanna märkte det. Från bilder osv.
Jag vill inte ha en framtid i Sverige, jag orkar inte skaffa jobb för jag kommer antagligen bara få skit nu när jag ändå skall lämna landet så "snart" och dessutom måste jag ta mig igenom gymnasiet och allt plugg som jag ligger i back i, men det fixar jag under lovet, sen är min närvaro tillfälligt lugn. Hoppas jag.
Jag trodde jag såg Johanna på spårvagnen imorse och en känsla av lättnad fyllde mig. Tillfälligt. Det var inte hon. Hon har ännu inte kommit tillbaka till skolan. Jag saknar henne. Malin är inte här heller idag. Fint. Så däför sitter jag här nu när vi borde göra vårt grupparbete och skriver det här långa inlägget. Jag vill till Albion, nu. Gah. Tjat.
I eftermiddag planerar jag och Barry att dra och se Solbergs klass musikal av Corpse Bride. Skall bli lite spännande. Kanske lite ovärt 20 spänn och resandet, men att se Solberg igen är så värt allt. Träffar henne inte så ofta längre nu för tiden. Har inte tid nog att träffa många som jag vill längre. Lollo skrev att hon ville fika med mig så det borde vi försöka klämma in över lovet. Det blir kul, tror jag.
Sen kommer Stina till GBG på lördag, det ser jag verkligen fram emot. Tar bussen till GBG så att jag är framme vid 12 och kan möta henne där. Det är trevligt att hon åker hit oftare nu, mycket trevligt^^ Och vi busar allt, vi. Heh. Nej, jag skojar.
 Har inte min iPod med mig just nu vilket är irriterande. Vill lyssna igenom The View's nya skiva igen, låtarna med Maccabees och dessutom de låtarna som Carla skickade mig. Jag gillar dom mycket, yes yes. :)
Jag vet inte vad mer jag kan skriva. Gordon Ramsay. Ja älskar The Young Ones.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Juliette22Atkinson

Do you guess that you can do bookmarks submission by you own hands? You won't have enough free time for it! Nonetheless, the experts <a href="http://4submission.com">social bookmark</a> service will make all things professionally. Therefore, your site will have great ranking.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback